26 Mart 2012 Pazartesi

Sünger Bob Ekşi surat

Anlatacağım tipik insan modeli.Mutlaka etrafınızda en az bir tane vardır.Biz onlar için kibarca "ona bir şey beğendirmek zordur" deriz.Beğenisi yüksektir bu arkadaşımızın.Grup halinde isek yapılacak şeyde belirleyici olan onun ekşi suratıdır.Böyle insanlar etrafındakilerin uyumlu olma enerjisiyle beslenirler.Doğada yalnız bulunurlar.Aynı anda birlikte görülme olasılıkları çok azdır.Keyifle çıkılmış yolun huzursuzluk kaynağı oluverirler.Ortamın tadı kaçmasın diye "ee sen ne istiyorsun, öyle yapalım" naraları uçuşur etrafta.Kılıf da janjanlıdır; samimi oluşları kullanır."Ben acıktım" der...bir anda herkes telaşla yemek yenecek mekan arar."off puff" sesleriyle arayışınızı hızlandırır,güç verir.


Günlük planınızın en ufak bir parçası olmaya dursunlar,her şey ona endekslenir.Olur da ona ters bir plan yapmışsanız hiç çekinmez ekşitir suratını,kendini ağırdan alır "ben bla bla bla ama"...Bir bakmışsınız çıkartmış kılıfı göz alıyor "he tamam o zaman".


Güzellikten,oluşan sinerjiden zevk almaz.Size yaptırımları ölçüsünde keyiflenir.Kırbacı eksik "çalışın kölelerim !!!".Çok değerli arkadaşım geçmişine inmek istiyorum senin.Çok mu ezdiler seni yavru kuşum,konuştun da dinlemediler mi.Surat asmayı mı öğrettiler.Senin ses çıkarmamana bakmadan mutlu oldular da bunun bir parçası olamadın mı,keyfe engel olduğunda mı "ah benim çocuğum söyle" dediler,ne yaptılar sana?


Yok yok sen devam et böyle.Neler kaçırdığını bir bilsen...

6 yorum:

  1. ona karadeniz ağzıyla bizim ailede kısaca "aahana yiyesin eşşeğin ...." derler. devamını sansürledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karadenizlilere olan sempatimi gizleyemiyorum artık

      Sil
  2. ilgi çekebilmelerinin tek yolu..uyumsuz olmak :)

    YanıtlaSil
  3. ay evet doğru ayh sinir oldum bak düşündükçe! :)

    YanıtlaSil