14 Mart 2012 Çarşamba

Güneye yerleşeceğim...daha sıcak oluyor

Okul ve iş hayatımda başarılı olacağım,çok para kazanacağım,zayıflayacağım,beni mutlu edecek bir adamla evleneceğim...Bu saydıkların seni sen yapan şeyler bir bakıma.Etrafındakiler seni bu hedeflerinin,buna bağlı davranışlarının ışığında tanıyorlar.Bana kimse gelip de "bunlar toplumun gerekleri değil,senin hedeflerin" demesin şimdi.Hadi bakalım neden böyle ki?"Sen" varsın,toplum var.Toplumun içinde de "sen" varsın.Düşün ki bütün dünyada herkes yok oldu bir günde.Gene "sen" varsın.Bu hedefler ne oldu?Para kazanıp ne yapacaksın şimdi? Havva kızının yanına bir de adem oğlu atalım oldu olacak.Olduk mu iki kişi...Ne yapalım sıkıntıdan everest'e çıkıp nikah kıyalım bari.Çok kilo aldığını düşünecek misin şu durumda?Kime göre neye göre?Okul iş falan ne oldu nereye gitti daha 1.likle mezun olacaktık...


Bir şey söyleyeyim mi sana?Etrafında başka düşler olsa da olmasa da sen gene varsın.O yüzden siktir et insanları.Bırak onlar düşünde iyi kötü yer edinsin.Sen nasıl hissettiğine bak, hissetmene bak.Sen sen olsan da hiçsin.

7 yorum:

  1. Ne kadar güneye? Ben de gelcem.

    YanıtlaSil
  2. aaa gelsene mimin vardı bende :) tam da anketli mim hem de, hedeflerden bahsediceksin gel gel :))

    bi'de ben de yerleşicem!^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yettimm! gel sen de gel ne olursan ol gel güneye :)

      Sil
  3. insan kendini insanda tanır demiş goethe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru demiş güzel demiş

      Sil
    2. yazılarına bi bak bakalım bi cevap ver bana filmi izledim

      Sil