26 Mart 2012 Pazartesi

Ali'ye mektuplar

"Ben gidince depresyona girme,kendini oyalayacak şeyler bul,spora başla mesela..." dört ay içindeki değişimimi gördün biliyorum.Yaklaşık iki senedir çektiğim çilenin mükafatı oldu bazı arkadaşlarım.Hayatıma yeni de girmediler halbuki.Belki öğrendiklerimle daha da değerlendiler.  Hayatın çirkinliğinin, kokmuşluğunun yanında nasıl da güzel gülüyorlardı hala,nasıl da parlıyorlardı karanlıkta.Ali için daha zor oldu beni o halde görmek.Yedi yaşımdan beri tanıyor tabi beni.Bir gün bile yüzüm asık görmemiştir.O mutsuz,umutsuz,yorgun yılbaşı gecesini onun şaşkınlığını hissederek geçirdim.İnsanlığın kokuşmuş,çirkin yüzünü görmek ve bununla yaşamayı kabullenmek zordu arkadaşım.Savaş meydanından geri sıcak yuvama dönemiyordum, savaş meydanında uyumak mecburiyetine sokmuştum kendimi. Huzursuzdum.


Direnmeme rağmen,hiç sormadan,sorgulamadan yanına çektin beni.Yorgunluklarıma inat yürümeye zorladın.O soğuk evde,belki ilk gördüğünde özlemiştin eski bittersweet'i. Başkalarına da ibret oldun yaptıklarınla...


Mecbur gideceksin.Sevdiklerim hep uzakta zaten.Onların yanına katılacaksın.Arada yine gel de Şirince'ye kaçalım birlikte.


Bütün birlikteliğimize eşlik eden şarkı da çalsın bari.Dalaras & Alexiou böyle güzeller...



2 yorum:

  1. sevdiklerin hep uzakta zaten.. of! :)

    mimin var ben de tatlım, gelsene bi'ara :)

    YanıtlaSil
  2. uzun zaman olmuştu dinlemeyeli. teşekkürler..

    bu arada bir mim'de ben de var. ilgilenirsen;
    http://yasinserhatsen.blogspot.com/2012/03/mim-iii.html

    YanıtlaSil