8 Mart 2012 Perşembe

Çanlar kimin için çalıyor ki?

Öleceksin !!! Yarın veya öbür gün,bir ay sonra ya da 70 yıl sonra ama öleceksin! Giderken çok da önemli olmayacak kime, neye göre yaşadığın.Dünya gözünde döne dursun, sen gittiğinde senin için duracak benim için değil,unutuyorsun.Bana bakıp beni incelediğin kadar kendine yorsan kafanı,beni de içinde bulacaksın, anlamıyorsun.Kendimden geçercesine dönerken etrafımda,senin gördüğün kadar dönmüyorum aslında.Ve karşında dururken sakince, nasıl hızlı koşuyorum görmek istemezsin de görmezsin.Sen kadar benim.Anlayacağın üzere ben kadar da sensin.Kirli düşüncelerinle yıkamasınlar seni.Öyle girme toprağa.

5 yorum:

  1. "badlands"i izlesene. izleyince sana bir şey söyleyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. madem izledin diorum.

    --spoiler--

    şimdi filmin sonuna doğru hani adamın elini uzattığı sahne var ya hani arabanın arkasında siper almışlarken. kız onun elini tutmuyor ya.ben kalmak istiyorum dediği an.işte o kız yazmış gibi bu yazıyı.

    "Öleceksin !!! Yarın veya öbür gün,bir ay sonra ya da 70 yıl sonra ama öleceksin! Giderken çok da önemli olmayacak kime, neye göre yaşadığın.Dünya gözünde döne dursun, sen gittiğinde senin için duracak benim için değil,unutuyorsun" demişsin ya dünya o adam için duruyor. devam etmiyor zaten.bu şekilde, onun yer almadığı bir kurguda yaşamayı reddediyor. adamın gözlerindeki yaşam arzusu onsuz bir yaşamın ilk adımında sönüyor. kızınsa gözlerinde buz gibi bir soğuk var. izlerken beni dahi ürpertti.
    bilmiyorum kişiselleştireceğin bir yorum mu oldu? ama yargılamak gibi bir nietim ve de haddim yok tabi ki. korktuğum yazılarında da böyle oldu hissim. o kzı görmüş gibi..
    ondan öyle yani :) zaten bu film üzerine yazacaktım. bi gün yazarsam bu ön gösterim gibi oldu :)

    YanıtlaSil
  3. bir terk etme var.Yalnızlığı kabul etme ve kabul ettirme var .O filmde kızı suçluyor olmalısın ama değil.Sanki kız onu yarı yolda bırakmış gibi ve bunun acı olduğunu hissetmek.Ama adam da bu çıktıkları yolculuktan zevk alıyor.İkisinin birlikte "kaçması" aynı şeyleri istemeleri anlamına gelmez.Açıkçası benim yazdığım şey ile pek alakası yoktu filmin :) ama fena değildi izlemiş oldum sağol.

    YanıtlaSil