20 Ocak 2013 Pazar

Cehennemin çiçeksizliği

Sanmayın ortadan kayboldum.Yok öyle bir şey.6 taslak yazdım aslında da yazıların sonunu getirememek çok canımı sıktı,paylaşamadım.Lady Jane'i bilen bilir.Yazmayı bıraktığını açıklamış,blogunu kapatmış.Ne yazık ki neden kapatmaya karar verdiğini bile öğrenemedim. Üzüldüm doğrusu.Beni düşündürdü.Blog aleminde en sevdiğim yazardı.Doğrusu ben bu blogu açtığımda bugünkünden daha farklı amaçlarım vardı.Bu amaçlar bir kaç kez değişti. Burada yazarak neye ulaşmak istediğimi kestiremiyorum artık.Lady Jane'in de blog üzerinden olmasa da bir şekilde yine yazmaya devam edeceğini umuyorum.Öyle olsun istiyorum. Herkese sevgiler...

7 yorum:

  1. Kimi an gelir insana toparlayamaz işte yazılarını malesef ama bir dinlenme, belkide bir dönüşüm vaktidir işte bu an..

    YanıtlaSil
  2. dönüşüm süreci sanırım..

    YanıtlaSil
  3. Heracleitus belkide dünyayı hayallerindeki gibi yorumlarken "Değişmeyen tek şey, değişimdir." demekten kendini alıkoyamadı.

    YanıtlaSil
  4. "İnsanların karakterleri onların kaderleridir ve insanlar layık oldukları hayatları yaşarlar." demiş birde heracleitus.
    Değişim her insanın uğrak duraklarından. Ama iribaş bir kez kurbağa olmaya çalışır ya olur ya kaybolur. Karakterde birkez oturur, kimlik edinme sancısı bence daha fazla senin ki ?

    YanıtlaSil
  5. Aslında en temelinde bir etki-tepki ilişkisi kuruyorsun söylediklerinde.Benim de derdim bu.Yazdıklarımın nasıl bir etkisi olduğu veya olamadığı endişesi içindeyim.Başlarda insanlar okusun etsin diye yazmıyordum arşiv niteliğindeydi.Tabi ki hayattan istediklerimiz doğrultusunda eylemlerimiz de değişiyor.Bu arada insan yedi yılda bir tamamen karakter değiştiriyormuş.

    YanıtlaSil
  6. "Çemberin başı sonu aynıdır." demiş bide bu insan. Sen aynıydın yarından bugüne. Yaşamında ne zaman kendini var olduğun zamana ait hissettin ne zaman hayat senin için değeri ölçülür oldu. Çember senin çemberin biraz yan biraz aşağı. Sen "en" yolu seçmelisin. En sen olan, en sağlıklı olan, en en olan!
    Dediğimiz ve denilen gibi "Çemberin başı sonu aynıdır." sen nasılsın dert O...

    YanıtlaSil