6 Mart 2012 Salı

Seni beni ikna çabaları

Seni, kendini bana anlattığın gibi görmeyi de seviyorum bazen.Çünkü bana kendini değil olmak istediğin kişiyi anlatıyorsun.Ne de güzel.Hala benim yanımda mutlu olma şansını koruyorsun. Mutluluğu içinde hissettiğin gün ben de huzur bulacağım,benim mutluluğum da seninle, o gün başlayacak.Bırakalım mı güneş batsın?En azından onunla inatlaşmayalım artık.Istırapların sonu keyiflidir.


Yeterince yorulmadık mı isteklerin peşinde?Hayallerin yanına koymak vaktidir istekleri. Başta hata yapmıştık zaten onları ayırt edemeyerek.Biraz gayret.Olgunlaşıyorsun böyle böyle.


Annenin karnında olmak istersin ya hani tekrar,alıvereyim mi yüreğime seni belki rahat bir nefes alırsın,aynı şey değil ama...Hem gene bulmayacak mısın arkasından koşacak bir şeyler. Sonunu bildiğinden kaçındıkların, başına geliyor her seferinde de.


Uyuyalım mı şimdi?En arkaya attıkların gelir rüyanın baş köşesine.Yaşamış olursun bir nebze. Ama ağlama uyandığında çünkü bunlar o kadar yakın ama o kadar da uzak.Tüm gün asma suratını belki bir sonraki gece yine görürsün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder