5 Şubat 2012 Pazar

My Dear Friend Alain...

Karşımda oturan çocukla aynı ruh halindeyiz sanki.Ama o uyuşmak için bira içiyor,bense ayılmak için kahve.sigara ikimize de eşlik ediyor.Hem yalnız hem değil.Duygularıyla oturmuş kafayı çekiyor.Ben fransız dostum Alain'le konuşuyorum.Gece-sever dostum benim. Human being konusunda çokça konuşmuşuzdur onunla.Dil,din,ırk pek de fark etmiyor anlayacağınız. Ama yemek anlayışları cadılara özgü sanki biraz,kurbağa bacağı falan...seviyorum seni Alain.


Alain bir yazardır.Onun hayal gücüne,sonsuzluğuna güveniyorum,harika işler yapacak biliyorum.En karanlık günlerimde beni sakin tutan,korkumu alan dostum...Kedi sever arkadaşım.Bir gün buluşup beraber kırmızı şarap içeceğiz,konuşacağız seninle uzun uzun...


Senin için gelsin Alain...Pink Floyd..."Hey you"...Bisous...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder