17 Şubat 2012 Cuma

İnsanları rahat bırakın!

İnsanlar kendilerini çok ucuz görüyorlar,üzülüyorum.Korkuyorum da.Birbirleriyle konuşup adeta güç yumağı oluşturuyorlar.Sonunda sana müdahale etmeye kalkıyorlar.Hele ki konu aşk meşk işleri olunca çıldırıyorum.Aşk iki insanın en çok yakınlaşma potansiyelinin bulunduğu mecradır.

Aşk konusunda başarılı değilim.Sevdiğim birine naz yapamıyorum,onu yerden yere vuramıyorum,düşüncelerimi ona empoze etmek istemiyorum,onu değiştirmek istemiyorum, ne o bir köpek ne de ben tasmasını tutan sahibiyim.Hangi yüzyılda yazşıyoruz tabi...Erkekler adam yerine konulmaktan sıkılıyorlar.Arkadaş olmak da ne demek!Sahibinin arkasından sürünüp salya akıtmak istiyorlar.Bunu aşk diye yutturan filmlere de,kitaplara da,popüler kültüre de aşk olsun,aşk!

Kolay elde edilmemek,canlar,sadece 3 ay sürecek bir ilişkiyi belki 2 ay daha uzatır.Bilmem belki de yıllar.Ayrıldığınızda da erkek hatırlar o ulaşamamak zevkini,sizi bir halt sanar.Hatıralarında "kız dediğin oydu be" diye saygı da duyar.Eee sonuç canlar?Kim ne alır böylesi bir ilişkiden?Ama çok güzel görünüyor değil mi?

Olası bir ilişkide elde etmek ve elinde tutmak terimlerini kullanıyorsanız eğer,zırvalamayı kesin.Karşılıksız birşeyler var ortada.Kendine güvensizlik var.Güvensizliği ulaşılmazlıkla ikame etmek var.Sana ulaştıklarında nihayet,hiç bir şey göremeyeceklerini bilmenin korkusu var.

Şuna şöyle yapacaksın,şu durumda bunu yapacaksın...Lazım olduğunda bu tavsiyecilere söyleyin de sizin yerinize sevdiğiniz adamı/kadını öpüversin oldu olacak.İnsanlara "sana ne" demesini bilmeli.Her insan ayrı bir dünya.Rahat bırakın onları birbirlerini içlerinden geldiği gibi keşfetsinler,arkadaşlıklarından güç alsınlar,huzur bulsunlar,gözlerinin içinde kaybolsunlar.Dünyanın nasıl döndüğünü,hayat tecrübelerini paylaşsınlar diz dize.

Tamamen reddetmiyorum.Paylaşılmalı bazı şeyler.Ama insanlara sevmek sanatını bir kenara atıp somut şeyler istemesini öğretmeyin.Sevgilinizde doğru olmadığını düşündüğünüz birşeyi düzeltmenin arayışı içinde olun,bunu tecrübeleri paylaşarak yaparsınız.Bunun yanında özel dediğiniz şeyi biraz özelde tutun.

Keyfini çıkarın yahu!Aşkın,sevmenin,sevilmenin keyfini çıkartın.Ön yargılarla,ezberlenmiş davranışlarla yürüttüğünüz sınırlı ilişkiyle yetinmeyin derim.Bu verilen tavsiyeler,önlemler aşk için falan değil.Vasat insanlar ve vasat hisleri içindir.Kendinize güvenin,sevginizin yansımasından bile mutlu olacağınız günleri hayal edin.Vasatla yetinmek niye?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder