6 Şubat 2012 Pazartesi

Gençliğim de böyle bitti benim

Bana vermek üzere elinde bir poşetle içeriye girdi.Poşeti uzattı "Zulanda ne var?" diye sordu. Neredeyse eş değer şeylerdi."Her zamanki yerde" dedim.Odamdaki kitaplığın en alt gözünde kimsenin göremeyeceği şekilde saklamıştım benimkileri.Takası yaptık.


Annem elimizdekileri görse,ablamı da beni de fena azarlardı,hatta günlerce zorunlu olmadıkça konuşmayabilir,kendimize verdiğimiz bu zarar yüzünden,bizi koruyamamış olmanın kırgınlığıyla oturur üzülürdü.


Her neyse...Mal takasından ikimiz de karlı çıkmıştık.Ben jelibonları aldım,ablam küçük albeni topları ve pizza bisküvinin kalanını.Anneme çaktırmadan tükettik.


Meyveliymiş jelibonlar.Muz şeklindekinin tadı önce kayısı sonra limon gibi oldu.Muzla falan hiç alakası yok.Dur ya.karanlıkta muz sanmışım mandalina dilimi yapmaya çalışmışlar meğersem. Benzememiş.

1 yorum: