11 Ocak 2012 Çarşamba

I love the night


gece insanıyım ben.gündüzleri net düşünemiyorum.belki de düşünmek istemiyorum.deneye bakın şimdi...


dersler için sabahın köründe kalkıyordum.haliyle erken yatmak durumundayım.bir kaç hafta düzenli gittim okula.her şey çok güzeldi.insanlarla muhabbet ediyorsun,herkes sana gülümsüyor,gökyüzü daha pembe,bulutlar daha yumuşak falan filan.özetle kafan daha rahat oluyor.aşırı bir normallik böyle pofuduk pofuduk.kimse gececi olduğundaki gibi bakmıyor suratına.çünkü gün içinde sen de herhangi bir orospu çocuğuna sinirleniyorsun,herhangi bir kızın apaçi olduğuyla dalga geçiyorsun,veya havanın ne kadar soğuk olduğuna söyleniyorsun...sen de diğerleri gibi dersi anlamak için iki saat kafa patlatmış,etrafta sarhoş adımlarıyla dolaşıyorsun mesela.



eh final tatili oldu evdesin tüm gün.dengeler değişti...artık gündüz uyuyup gece yaşıyorsun. yeniden gececi olmuşsun.aylardır evinden uzak kalmış bir çocuk hasretiyle girmişsin odana.yalnızsın.daha doğrusu kafandakilerle takılıyorsun.internette veya okuduğun bir kitapta gördüğün tek kelime bile filmi çekmeye başlamana sebep olabiliyor.türlü türlü şey geliyor insanın aklına.ben böyle mutluyum işte.günlük "naber,nabıyon" muhabbetinin yerini bunlarla doldurmak istiyorum.benim aklım geceleri çalışıyor arkadaş.kaprisli insanlardan sıyrılmış koşuyorsun çünkü.



deney sonuçlarına buyurun şöyle efendim...gececi olduğumda kafam rengarenk benim,depresyon bile hiç dinlemediğim müziklerle tanışmama yarıyor en azından.eğer bunu insanların önünde yaşarsan,hiç bir işe yaramayacak tavsiyeler vermeye çalışıyorlar ki çoğunun amacı "bak ben ne boklar biliyorum gel hele"dir,veya o gün için başkalarına dedikodu malzemesi olursun; bir yandan fena değil ha insanları mutlu ediyoruz burada!dağılın!gündüz yaşamının sonuçlarına gelecek olursak.salak bir mutluluktan başka bir şey vaad etmiyor.bugün sana kaç kişinin baktığıyla veya kimlerden daha üstün olduğunla ilgileniyorsan buyurun piyasaya.eğer renklerle değerlendirseydim gündüzü,rengi "fucking beyazı" olurdu.
ilgili şarkı Blue Oyster Cult 'dan geliyor...."I love the night"





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder