19 Ocak 2012 Perşembe

ben bir hata yapmak gördüm


Bana benzeyenlerden,benim düşündüklerimi söyleyen,benim gibi hareket edenlerden hep korkarım.çok yaklaşmam onlara.insanoğlu arayış içindedir,inandıklarının arkasından koşuşturur.koşudan sonra netice yanlışlıksa,bu sana tecrübe olarak geri döner.acılıdır biraz ama iyidir iyi.hayatımda öyle büyük hatalar yapmadım.her büyük hatanın ardında bir "gaza geliş" vardır.ve ben eminim ki bana benzeyen kaynaklardan aldığım bilgilerle,inanışlarla fena gaza gelebilirim.bu yüzden çok temkinli yaklaşırım ben gibisine.hayal gibi yaşanır bu inanışla günler,güçlü hissettirir kendini.sonu da aynı ölçüde dramatiktir bunların.kendi hayal dünyanın şahı olmuşsundur daha sonra gözünün önündeki perde kalkınca nerede olduğunu bilemezsin. çoğu kimse,bu noktada perdeyi gözüne sokmaya kalkar düşmektense ve anlamsız hırslara kapılır "ben haklıydım...ben haklıyım!".



Dışarıdan gözlemci olarak baktığınızda insanların ne komik hallere düştüğünü görürsünüz.görmek de zordur ama.kendi o kadar inanmıştır ki, sizi de güvendiği bir şey var herhalde diye düşündürür.yapabileceğiniz sonsuz sayıda hatadan sadece bir tanesidir bu ama sorgulamaya değer...


seni güçlü hissettiren şey aynı zamanda seni tüketiyor,nitekim gazla yürümüyor adem oğlu, havva kızı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder