29 Ocak 2012 Pazar

Bukowski

Kitap okurken gülmek çok farklı geliyor bana nedense.Charles Bukowski'nin "Ekmek Arası" kitabında beni çokça güldürmüş kısımlar geliyor efendim....

"...Kendime bir rom daha koydum.Berbattı ama başka bir şey yoktu.
Igor girdi içeri.Elinde bir tabanca vardı,gerçek bir tabanca,eski bir
altı-patlar.
-Şimdi Rus Ruleti oynayacağız,dedi
-Ananın g.tü,dedim...."                                                  s.189


"...Geceyi bitirmenin zamanı gelmişti.Dışarı çıktık ve Igor arabayla bizi 
evlerimize bıraktı.Ama yolda Westlake Park'ta durup bir kayık kiralamış
romu bitirmek için göle açılmıştık.Rom bittiğinde Igor silahı doldurup 
kayığın döşemesine sıkmıştı mermileri.Karadan elli metre uzaktaydık
ve yüzerek dönmek zorunda kalmıştık...."                    s.190


"...Tepeden inerken devasa bir örümcek ağına takıldım.Sürekli gelirdi
bu başıma.Yapışkan ağı üstümden atmaya çalışırken örümceği arıyordum.
Gördüm onu:iri ve siyahtı orospu çocuğu.Ezdim onu.Örümceklerden 
nefret etmeyi öğrenmiştim.Cehenneme gittiğimde örümcekler yiyecekti
beni..."                                                                       s.190


"...-Kalın ve kanlı bir biftek şöyle pişirilir,diye başlardı,
-tavayı iyice kızdırdıktan sonra bir bardak viski içersin,sonra tavaya 
ince bir tuz tabakası yayar,sonra bifteği tavaya koyup çok az pişirir,
çevirip öbür yüzünü de çok az pişirdikten sonra bir bardak viski daha
içer ve hemen yersiniz..."                                            s.194 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder